Handlekurv


Handlekurven er tom

Sum total

0,-

Inkl.mva - ekslusiv frakt

Fast frakt i Norge 79,- Fri frakt i Norge ved kjøp over 1300,-

FRAKT & RETUR

 

Levering:

Vi sender bestillingen så fort vi kan og normalt innen 4 dager etter at vi har mottatt bestillingen din. 

Du vil få en bekreftelsesmail fra oss når vi har behandlet bestillingen din. Deretter vil du få en mail som bekrefter at varen er sendt. Vi sparer miljøet, og sender angreskjema som vedlegg til oppdatert ordrebekreftelse.

  

Fast frakt i Norge er 79,- Gjelder ikke Svalbard.

Fri frakt i Norge ved kjøp over 1300,- Gjelder ikke Svalbard.

Har du lagt inn flere bestillinger hos oss og ønsker at de skal sendes samlet, er det viktig at du sender oss en mail om det, med vedlagte ordrenummer.

BeeOrganic sender pakken din med Postnord eller Bring. Vi forbeholder oss retten til å sende pakken med frimerke der det er hensiktsmessig. Ønsker du pakken din sendt på en spesiell måte, er du velkommen til å ta kontakt med oss.

 

BeeOrganic AS er en økologisk og miljøvennlig nettbutikk, og vi gjør vårt beste for å sende ut varene dine på en mest mulig miljøvennlig måte. Derfor kan det hende at du i pakken din vil finne gjenbrukt emballasje av kartong, bobleplast, makulert papir eller avispapir når dette er tilgjengelig hos oss. Det er viktig for oss å gjenbruke det vi kan fremfor å bruke av nye ressurser. Emballasje vi ikke kan gjenbruke, sendes til resirkulering. En god del varer kommer til oss ferdig emballert i bobleplast eller kartong. Dette sitter på for å beskytte varen under transport og håndtering, og vi lar det være på når vi sender varen videre til deg. 

Vi vet at mange av dere kunder - som oss som jobber i BeeOrganic - lever etter zero waste-prinsippene i større eller mindre grad, og kanskje ønsker at vi fjerner mest mulig emballasje og da i hovedsak plast før vi sender pakken ut til deg. Dette vil vi veldig gjerne etterkomme, og vi setter pris på om du legger igjen en liten beskjed under utsjekking, sånn at vi kan gjøre det lille ekstra for å få pakken din hjem til deg så avfallsfri som mulig.

 

Betaling:

BeeOrganic samarbeider med Klarna, og Klarna håndterer faktueringen vår. Når du sjekker ut av nettbutikken vår, kan du velge faktura, delbetaling eller kortbetaling.

Klarna Checkout. 

Handle med oss og betal enkelt med Klarna. Når du handler med oss kan du nå betale som du vil med Klarna. Det er opp til deg om du vil betale nå, betale senere eller dele opp betaling.  Betal som du vil med Klarna. Når du handler med oss kan du nå bestemme hvordan du vil betale med Klarna. Det er opp til deg om du vil betale nå, betale senere eller dele opp betaling. Kjøp det du vil. Betal hvordan du vil med Klarna. Det er du som handler, så du bestemmer hvordan du vil betale. Hver gang du handler hos osskan du velge å betale nå, betale senere eller dele opp med Klarna. 
 

Betal senere.

Handle hos oss og betal senere med Klarna. 
Få varene først, betal senere med Klarna. 

Få dine varer først. Betal senere med Klarna. 
Betal senere med Klarna og få varene dine før du betaler. 

Få dine varer først. Betal senere med Klarna. 
Få dine varer først og betal etter levering. Ingen gebyrer eller skjulte avgifter. Betal bare for det du vil behold. Velg betal senere i kassen hver gang du handler med oss. 

Betal etter levering med Klarna. 
Hver gang du handler med oss kan du få varene dine først og betale senere. Ingen gebyrer eller skjulte avgifter. Betal bare for det du vil beholde. Velg betal senere i kassen. 

 

Del opp.

Hos oss kan du dele opp dine betalinger med Klarna. 
Del opp dine betalinger istedenfor å betale alt med en gang. Velg dele opp med Klarna i kassen neste gang du handler hos oss. 

Betal i ditt eget tempo. Del opp med Klarna. 
Del opp din betaling over lengre tid istedenfor å betale alt på en gnag. Nå kan du gjøre det med Klarna. 

 

 

Hente på lageret vårt: 

Bor du i nærheten og vil hente varene dine på lageret hos BeeOrganic, krysser du av for dette når du sjekker ut av nettbutikken. Da fjernes frakten automatisk fra ordren din. Deretter er det fint om du sender oss en mail for å avtale hentetidspunkt. Lageret vårt har åpent mellom kl. 0900 - 1500.

Lageradressen vår:

BeeOrganic AS

c/o Varodd AS

Rigedalen 41

4626 Kristiansand

 

 

 

Angrerett og retur:

Du har alltid 30 dagers returrett når du handler hos BeeOrganic.
Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen, og kan kun benyttes hvis varen leveres tilbake i samme stand som du fikk den. Når du benytter deg av angreretten må du fylle ut vedlagt angrerettsskjema, og legge sammen med varen du vil returnere.  Det du betalte for varen vil bli tilbakeført innen 14 dager etter at vi har mottatt varen i retur. Varene skal være ubrukte og i samme stand og mengde som ved kjøp. Merkelapper skal henge på, samt være pakket i originalemballasje. Fjernet emballasje kan i noen tilfeller bety at varens salgsverdi forringes, og dermed kan ikke angreretten benyttes.

Når angreretten benyttes skal du selv betale returporto. Vi anbefaler alltid å sende returpakken som pakkepost slik at den kan spores og slik at vi kan være sikre på at pakken kommer frem. Velger du å sende med brevpost (frimerker), er dette på eget ansvar. 

NB! Hvis utleveringsstedet sender pakken til oss via MyPack Retur for at du skal "slippe" å betale porto blir vi (BeeOrganic) fakturert 370kr av Postnord. Dette fakturaet videresendes til deg som kunde. 
Vennligst bemerk at vi ikke mottar pakker som er sendt i oppkrav.

NB: RETURADRESSE NÅR DU RETURNERER PAKKER TIL OSS:

BeeOrganic AS, POSTBOKS 8343, 4676 KRISTIANSAND


Om du ønsker å returnere varen for å bytte den i noe annet, dekker du selv porto.

Salgsvarer kan ikke returneres eller byttes. 

 

 

NB! Normal returrett gjelder ikke for menskopper og bind.

 

Uavhentede pakker som returneres til oss, belastes med et gebyr på 150,- 

 

Feillevering/mangler ved mottatte varer:

Hvis du

a) mangler noen varer i forhold til ordrebekreftelsen din
b) har mottatt feil vare
c) pakken er skadet under transport ber vi deg gjøre følgende:

Send en mail til: post@beeorganic.no  eller kontakt oss på telefon (+ 47) 41079414

Vi ber om at du sender oss en beskjed med en gang du oppdager en mangel. Vi trenger kundenummer, ordrenummer og artikkelnummer på den varen du mangler eller hva som er skadet i pakken din.
Feilleveringer vil bli rettet opp umiddelbart. Hvis varen er skadet under transport hjelper vi til med retur og erstatning av varen

 

 

 

 

Vi tar forbehold om feil priser, prisendringer og at varer kan være utsolgt eller at lageret ikke stemmer, ettersom feil kan skje. Såfremt vi ikke kan imøtekomme din ordre, hører du fra oss raskest mulig.

 

 

 

 

 

 

.