Til kassen
Totalt: 0
Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
Til kassen
Total: 0,-
Fast frakt 79,-

Frakt & retur

BeeOrganic AS er en økologisk og miljøvennlig nettbutikk, og vi gjør vårt beste for å sende ut varene dine på en mest mulig miljøvennlig måte. Derfor kan det hende at du i pakken din vil finne gjenbrukt emballasje av kartong, bobleplast, makulert papir eller avispapir når dette er tilgjengelig hos oss. Det er viktig for oss å gjenbruke det vi kan fremfor å bruke av nye ressurser. Emballasje vi ikke kan gjenbruke, sendes til resirkulering. En god del varer kommer til oss ferdig emballert i bobleplast eller kartong. Dette sitter på for å beskytte varen under transport og håndtering, og vi lar det være på når vi sender varen videre til deg. 

Vi vet at mange av dere kunder - i likhet med oss som jobber i BeeOrganic - lever etter zero waste-prinsippene i større eller mindre grad, og kanskje ønsker at vi fjerner mest mulig emballasje og da i hovedsak plast før vi sender pakken ut til deg. Dette vil vi veldig gjerne etterkomme, og vi setter pris på om du legger igjen en liten beskjed under utsjekking, sånn at vi kan gjøre det lille ekstra for å få pakken din hjem til deg så avfallsfri som mulig.

 

Hente på lageret vårt?

Bor du i nærheten og vil hente bestillingen din på lageret hos BeeOrganic,? Kryss av for Hent på lager, når du sjekker ut av nettbutikken, og du vil ikke belastes for frakt. Deretter må du ringe oss på tlf.nr. 410 79 414 for å avtale hentetidspunkt.

NB: Vi minner om at kunder som skal hente bestillinger på lageret MÅ ringe for å avtale hentetidspunkt.

Grunnet covid-19 tar vi ikke imot besøkende på lageret, men gjennomfører utlevering av bestillinger i drive-thru-luken, som ligger på baksiden av bygget Varodd AS, mot fjellet. Her er det også mulig å kjøpe kald drikke eller handle direkte fra nettbutikken med kort eller vipps (såfremt vi har ønsket vare på lager).

LAGERADRESSE:
BeeOrganic AS
c/o Varodd AS
Rigedalen 41
4626 KRISTIANSAND

 

Levering:

Vi sender bestillingen så fort vi kan, normalt innen 1-3 virkedager etter vi har mottatt bestillingen din.

Du vil få en bekreftelsesmail fra oss når vi har behandlet bestillingen din. Deretter vil du få en mail som bekrefter at varen er sendt. Vi sparer miljøet, og sender angreskjema som vedlegg til oppdatert ordrebekreftelse.

 

NB! Alle matvarer og drikke som sendes ut fra lageret er i god stand. Vi tar ikke ansvar for eventuell smelting av sjokolade, krønsjkuler, godteri eller andre matvarer/drikke under transport. Det er kjøpers ansvar å ta i betraktning, spesielt i perioder med forhøyet temperatur.

 

FRAKT:

Fast frakt i Norge er 79,- Gjelder ikke Svalbard.

Fri frakt i Norge ved kjøp over 1300,- Gjelder ikke Svalbard.

Har du lagt inn flere bestillinger hos oss og ønsker at de skal sendes samlet, er det viktig at du sender oss en mail om det, med vedlagte ordrenummer. Dersom vi ikke får beskjed, sendes bestillingene separat. 

BeeOrganic sender pakken din med Postnord eller Bring. Vi forbeholder oss retten til å sende pakken med frimerke der det er hensiktsmessig. Ønsker du pakken din sendt på en spesiell måte, er du velkommen til å ta kontakt med oss.

 

Betaling:

BeeOrganic samarbeider med Klarna, og det er Klarna som håndterer faktueringen vår. Når du sjekker ut av nettbutikken vår, kan du velge faktura, delbetaling eller kortbetaling.

Klarna Checkout:

Handle med oss og betal enkelt med Klarna. Når du handler med oss kan du nå betale som du vil med Klarna. Det er opp til deg om du vil betale nå, betale senere eller dele opp betaling.  Betal som du vil med Klarna. Når du handler med oss kan du nå bestemme hvordan du vil betale med Klarna. Det er opp til deg om du vil betale nå, betale senere eller dele opp betaling. Kjøp det du vil. Betal hvordan du vil med Klarna. Det er du som handler, så du bestemmer hvordan du vil betale. Hver gang du handler hos osskan du velge å betale nå, betale senere eller dele opp med Klarna. 

Betal senere:

Gjennomfør handler i nettbutikken og betal senere. Du kan nå betale senere via Klarna. Få varene dine førsy og betal etter levering. 
Ingen gebyrer eller skjulte avgifter.
Betal bare for det du vil behold.
Velg betal senere i kassen hver gang du handler med oss. 

Angrerett og retur:

Du har alltid 30 dagers returrett når du handler hos BeeOrganic. Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen, og kan kun benyttes hvis varen leveres tilbake i samme stand som du fikk den. Når du benytter deg av angreretten må du fylle ut vedlagt angrerettsskjema, og legge sammen med varen du vil returnere.  Det du betalte for varen vil bli tilbakeført innen 14 dager etter at vi har mottatt varen i retur. Varene skal være ubrukte og i samme stand og mengde som ved kjøp. Merkelapper skal henge på, samt være pakket i originalemballasje. Fjernet emballasje kan i noen tilfeller bety at varens salgsverdi forringes, og dermed kan ikke angreretten benyttes.

Når angreretten benyttes skal du selv betale returporto. Vi anbefaler alltid å sende returpakken som pakkepost slik at den kan spores og slik at vi kan være sikre på at pakken kommer frem. Velger du å sende med brevpost (frimerker), er dette på eget ansvar. 

Normal returrett gjelder ikke menskopper, ammeinnlegg, tøybind og truseinnlegg.

Tilbudsvarer kan ikke retuneres eller byttes

Dersom du ønsker å returnere varen for å bytte inn i en annen vare, betaler du porto selv. 

NB! Hvis utleveringsstedet sender pakken til oss via MyPack Retur for at du skal "slippe" å betale porto blir vi (BeeOrganic) fakturert 370kr av Postnord. Dette fakturaet videresendes til deg som kunde. 
Vennligst bemerk at vi ikke mottar pakker som er sendt i oppkrav.

RETURADRESSE:

BeeOrganic AS
POSTBOKS 8343
4676 KRISTIANSAND

 

Uavhentede pakker som returneres til oss, belastes med et gebyr på 150,- 

 

Feillevering/mangler ved mottatte varer:

Hvis du

a) mangler noen varer i forhold til ordrebekreftelsen din
b) har mottatt feil vare
c) pakken er skadet under transport ber vi deg gjøre følgende:

Send en mail til: post@beeorganic.no, eller kontakt oss på telefon (+ 47) 41079414

Vi ber om at du sender oss en beskjed med en gang du oppdager en mangel. Vi trenger kundenummer, ordrenummer og artikkelnummer på den varen du mangler eller hva som er skadet i pakken din.
Feilleveringer vil bli rettet opp umiddelbart. Hvis varen er skadet under transport hjelper vi til med retur og erstatning av varen


Vi tar forbehold om feil priser, prisendringer og at varer kan være utsolgt eller at lageret ikke stemmer, ettersom feil kan skje. Såfremt vi ikke kan imøtekomme din ordre, hører du fra oss raskest mulig.

 

 

.

Produktet du valgte er lagt i handlekurven