Fast frakt 79 -
Fri frakt over 1100 -
Levering 1-3 dager
Til kassen
Totalt: 0
Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter

Vi anbefaler

Til kassen
Total: 0,-

Retur & reklamasjon

 

Her finner du informasjon om hva du gjør dersom du skal returnere en vare, dersom pakken din sendes i retur (uavhentede pakker), dersom pakken har fått skade under transport, om pakken mistes eller den inneholder mangler.
 

SKADET PAKKE UNDER TRANSPORT: Dersom bestillingen har fått tydelig skade under transport ber vi deg ta bilde av esken og skadene. Bildene og beskrivelse sendes sammen med ordrenummer og fult navn til post@beeorganic.no. Du som kunde vil ikke bli belastet for skader som påføres under transport. 

MISTET PAKKE: Når pakken sendes med Postnord kan du følge pakken din med springsnummer. Dersom bestillingen ikke kommer fram ber vi deg kontakte Postnord. Vi kan også hjelpe deg å spøre pakken. Dersom du opplever leveringstiden er unormalt lang sendes en e-post med ordrenummer og beskrivelse av saken til post@beeorgnaic.no. Vi hjelper deg kontinuerlig i saken og har tett oppfølging med Postnord. 

ANGRERETT OG RETUR: Du har 30 dagers returrett når du handler hos BeeOrganic. Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. For å returnere en vare ved bruk av angrerett må produktet være ubrukt og emballasje intakt. og kan kun benyttes hvis varen leveres tilbake i samme stand som du fikk den. Når du benytter deg av angreretten må du fylle ut vedlagt angrerettsskjema, og legge sammen med varen du vil returnere.  Det du betalte for varen vil bli tilbakeført innen 14 dager etter at vi har mottatt varen i retur. Varene skal være ubrukte og i samme stand og mengde som ved kjøp. Merkelapper skal henge på, samt være pakket i originalemballasje. Fjernet emballasje kan i noen tilfeller bety at varens salgsverdi forringes, og dermed kan ikke angreretten benyttes.

Når angreretten benyttes skal du selv betale returport. Vi anbefaler alltid å sende returpakken som pakkepost slik at den kan spores og slik at vi kan være sikre på at pakken kommer frem. Velger du å sende med brevpost (frimerker), er dette på eget ansvar. 

Dersom du ønsker å returnere varen for å bytte inn i en annen vare, betaler du porto selv. 

RETURADRESSE:
BeeOrganic AS
POSTBOKS 8343
4676 KRISTIANSAND

Normal returrett gjelder ikke dyner, overmadrasser, puter, menskopper, ammeinnlegg, tøybind og truseinnlegg. Angreretten gjelder ikke tilbudsvarer, skattekistevarer eller salgsvarer. 

 

UAVHENTEDE PAKKER: Postnord sin hentefrist er satt til 7 dager. Dersom du ikke henter pakken innen fristen sendes den i retur til BeeOrganic med et returgebyr på 150,- (MyPack Retur). Dette vil faktureres deg som kunde. Vi kan gjerne sende pakken på ny, men kjøper må da betale ny fraktpris på 79kr, samt returgebyr på 150kr. 

 

FEILLEVERING ELLER MANGEL PÅ VARE: Hvis du:

a) mangler noen varer i forhold til ordrebekreftelsen din
b) har mottatt feil vare
c) pakken er skadet under transport ber vi deg gjøre følgende:

Send en mail til: post@beeorganic.no, eller kontakt oss på telefon (+ 47) 41079414

Vi ber om at du sender oss en beskjed med en gang du oppdager en mangel. Vi trenger kundenummer, ordrenummer og artikkelnummer på den varen du mangler eller hva som er skadet i pakken din.
Feilleveringer vil bli rettet opp umiddelbart. Hvis varen er skadet under transport hjelper vi til med retur og erstatning av varen


Vi tar forbehold om feil priser, prisendringer og at varer kan være utsolgt eller at lageret ikke stemmer, ettersom feil kan skje. Såfremt vi ikke kan imøtekomme din ordre, hører du fra oss raskest mulig.

Produktet du valgte er lagt i handlekurven