Fast frakt 79
Fri frakt over 1300
Lynrask levering
Til kassen
Totalt: 0
Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
Til kassen
Total: 0,-
Fast frakt 79 | Fri frakt over 1300 | Lynrask levering

Retur & reklamasjon

Her finner du informasjon om hva du gjør dersom du skal returnere en vare, dersom pakken din sendes i retur (uavhentede pakker), dersom pakken har fått skade under transport eller om pakken mistes.
 

SKADET PAKKE UNDER TRANSPORT: Dersom du mottar en bestilling har har fått tydelige skader under transport ber vi deg ta bildet av pakken og skadene som er påført pakken. Bildene og beskrivelse sender sammen med ordrenummer og fult navn til post@beeorganic.no.

MISTET PAKKE: Dersom bestillingen ikke kommer fram ber vi deg kontakte PostNord for å spore pakken din. Du vil kunne følge sporingen av pakken på PostNord sine sider. Dersom du opplever leveringstiden er unormalt lang sendes en e-post med ordrenummer og beskrivelse av saken til post@beeorgnaic.no. Vi hjelper deg kontinuerlig i saken. Vi gjør oppmerksom på at det vil kunne påløpe ekstra behandlingstid for slike saker.

ANGRERETT OG RETUR: Du har alltid 30 dagers returrett når du handler hos BeeOrganic. Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen, og kan kun benyttes hvis varen leveres tilbake i samme stand som du fikk den. Når du benytter deg av angreretten må du fylle ut vedlagt angrerettsskjema, og legge sammen med varen du vil returnere.  Det du betalte for varen vil bli tilbakeført innen 14 dager etter at vi har mottatt varen i retur. Varene skal være ubrukte og i samme stand og mengde som ved kjøp. Merkelapper skal henge på, samt være pakket i originalemballasje. Fjernet emballasje kan i noen tilfeller bety at varens salgsverdi forringes, og dermed kan ikke angreretten benyttes.

Når angreretten benyttes skal du selv betale returport.  Vi anbefaler alltid å sende returpakken som pakkepost slik at den kan spores og slik at vi kan være sikre på at pakken kommer frem. Velger du å sende med brevpost (frimerker), er dette på eget ansvar. 

Normal returrett gjelder ikke menskopper, ammeinnlegg, tøybind og truseinnlegg. Dyner og puter som er brukt er det ikke normal returrett på. Angreretten gjelder ikke tilbudsvarer, skattekistevarer eller salgsvarer. Produktene kan ikke retuneres eller byttes. Dersom du ønsker å returnere varen for å bytte inn i en annen vare, betaler du porto selv. 

RETURADRESSE:
BeeOrganic AS
POSTBOKS 8343
4676 KRISTIANSAND
 

UAVHENTEDE PAKKER: Uavhentede pakker som returneres til oss, belastes med et gebyr på 150,- . Pakkene sendes i retur dersom de ikke hentes innen fristen. Vi kan gjerne sende pakken på nytt, men da påløper det ny fraktpris på 79kr, samt returgebyr på 150kr. 

NB! Hvis utleveringsstedet sender pakken til oss via MyPack Retur for at du skal "slippe" å betale porto blir vi (BeeOrganic) fakturert 150kr av Postnord. Dette fakturaet videresendes til deg som kunde. 
Vennligst bemerk at vi ikke mottar pakker som er sendt i oppkrav.

 

FEILLEVERING ELLER MANGEL PÅ VARE: Hvis du:

a) mangler noen varer i forhold til ordrebekreftelsen din
b) har mottatt feil vare
c) pakken er skadet under transport ber vi deg gjøre følgende:

Send en mail til: post@beeorganic.no, eller kontakt oss på telefon (+ 47) 41079414

Vi ber om at du sender oss en beskjed med en gang du oppdager en mangel. Vi trenger kundenummer, ordrenummer og artikkelnummer på den varen du mangler eller hva som er skadet i pakken din.
Feilleveringer vil bli rettet opp umiddelbart. Hvis varen er skadet under transport hjelper vi til med retur og erstatning av varen


Vi tar forbehold om feil priser, prisendringer og at varer kan være utsolgt eller at lageret ikke stemmer, ettersom feil kan skje. Såfremt vi ikke kan imøtekomme din ordre, hører du fra oss raskest mulig.

Produktet du valgte er lagt i handlekurven