Fast frakt fra 90kr |
Fri frakt over 1300 |
Rask levering
Til kassen
Totalt: 0

Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
Fast frakt fra 90kr | Fri frakt over 1300 | Rask levering

Det skal være lett å velge bedre!

Retur & reklamasjon

Her finner du informasjon om hva du gjør dersom du skal returnere en vare, dersom pakken din sendes i retur (uavhentede pakker), dersom pakken har fått skade under transport, om pakken mistes eller den inneholder mangler.

ANGRERETT OG RETUR: Du har 30 dagers returrett når du handler hos BeeOrganic. Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. For å returnere en vare ved bruk av angrerett må produktet være ubrukt og emballasje intakt. og kan kun benyttes hvis varen leveres tilbake i samme stand som du fikk den. Når du benytter deg av angreretten må du fylle ut vedlagt angrerettsskjema, og legge sammen med varen du vil returnere. Det du betalte for varen vil bli tilbakeført når vi har mottatt returen. Varene skal være ubrukte og i samme stand og mengde som ved kjøp. Merkelapper skal henge på, samt være pakket i originalemballasje. Fjernet emballasje kan i noen tilfeller bety at varens salgsverdi forringes, og dermed kan ikke angreretten benyttes.

Når angreretten benyttes skal du selv betale returport. Vi anbefaler alltid å sende returpakken som pakkepost slik at den kan spores og slik at vi kan være sikre på at pakken kommer frem. Velger du å sende med brevpost (frimerker), er dette på eget ansvar. 

Dersom du ønsker å returnere varen for å bytte inn i en annen vare, betaler du porto selv. 

RETURADRESSE:
BeeOrganic AS
POSTBOKS 8343
4676 KRISTIANSAND

NB! utleveringssted som velges er Rema1000, Vågsbygd.
OBS! Blir returen sendt til pakkeboks vil denne automatisk returneres til deg.
OBS! Blir returen sendt til annet utleveringssted kan den risikeres returnert til deg.

Normal returrett gjelder ikke dyner, overmadrasser, puter, menskopper, ammeinnlegg, tøybind og truseinnlegg. Angreretten gjelder ikke tilbudsvarer, skattekistevarer eller salgsvarer. 

 

UAVHENTEDE PAKKER: Postnord og Bring sin hentefrist er satt til 7 dager. Dersom du ikke henter pakken innen fristen sendes den i retur til BeeOrganic med MyPack Retur. Når pakken ankommer lageret behandler vi den fortløpende, pengene tilbakebetales og gebyret på 100kr trekkes fra.

Dersom du ønsker å få pakken tilsendt pakken på nytt ber vi deg ta kontakt på post@beeorganic.no, så fort du mottar bekjed om at den er på vei i retur. Vi sender gjerne pakken på nytt mot en betaling av ny frakt på 90,-.

Dersom en uavhentet pakke skal kanselleres belastes kunden for 100,- (gebyr).

 

SKADET PAKKE UNDER TRANSPORT: Dersom bestillingen har fått tydelig skade under transport ber vi deg ta bilde av esken og skadene. Bildene og beskrivelse sendes sammen med ordrenummer og fult navn til post@beeorganic.no. Du som kunde vil ikke bli belastet for skader som påføres under transport. 



MISTET PAKKE: Når pakken sendes med Postnord kan du følge pakken din med springsnummer. Dersom bestillingen ikke kommer fram ber vi deg kontakte Postnord. Vi kan også hjelpe deg å spøre pakken. Dersom du opplever leveringstiden er unormalt lang sendes en e-post med ordrenummer og beskrivelse av saken til post@beeorgnaic.no. Vi hjelper deg kontinuerlig i saken og har tett oppfølging med Postnord. 

 

FEILLEVERING ELLER MANGEL PÅ VARE: Hvis du:

a) mangler noen varer i forhold til ordrebekreftelsen din
b) har mottatt feil vare
c) pakken er skadet under transport ber vi deg gjøre følgende:

Send en mail til: post@beeorganic.no, eller kontakt oss på telefon (+ 47) 41079414

Vi ber om at du sender oss en beskjed med en gang du oppdager en mangel. Vi trenger kundenummer, ordrenummer og artikkelnummer på den varen du mangler eller hva som er skadet i pakken din.
Feilleveringer vil bli rettet opp umiddelbart. Hvis varen er skadet under transport hjelper vi til med retur og erstatning av varen


Vi tar forbehold om feil priser, prisendringer og at varer kan være utsolgt eller at lageret ikke stemmer, ettersom feil kan skje. Såfremt vi ikke kan imøtekomme din ordre, hører du fra oss raskest mulig.